Ik dacht dat die Vmoda dingen zo stevig waren?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:41 schreef Jarno het volgende:
Zo. Replacement headphone van V-Mode ontvangen, eindelijk weer fatsoenlijk muziek luisteren op de iPhone in de trein en op den fietsch. Nette service zo.
Nou, over die Vibe Duo (de modellen specifiek voor de iPhone dus) lees ik niet veel goeds. Veel uitval door kabelbreuk, had ik dus ook. Maar ze hebben nu een nieuwe revisie waarbij dit uit de wereld zou moeten zijn, die heb ik nu ook gekregen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:46 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Vmoda dingen zo stevig waren?
Ik weet niet hoe de installer werkt, maar misschien moet je expliciet naar /Applications/Office oid bladeren?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:46 schreef Superhuuper het volgende:
Ik heb het trouwens nog steeds niet voor elkaar om de SP1 update uit te voeren in Office 2008![]()
Dan heb ik nog wel een legale versie (SurfSpot) gekocht..
Ik zit met de error dat Office niet is gevonden op de HD.
Ja. Maar dit is meestal te verhelpen door een nieuwe key in te voeren en/of wat .plist bestanden te verwijderen geloof ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:49 schreef Jarno het volgende:
Hoe zat het nou met die SP1 update? Verneukte -ie nou je install als je een ehm, minder legale installatie hebt van Office 2008?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |